بهینه سازی سایت برای Cross-promotion Strategies
تدوین استراتژی سئو؛ آموزش تدوین استراتژیهای برنده سئو پابلیکا
به همین دلیل تحقیق کلمه کلیدی و انتخاب و استفاده درست آنها خیلی بااهمیت است. برای شروع باید کلمات و عباراتی را که گرفتن رتبه در آنها تقریباً غیر ممکن است، شناسایی کنید. قبل از اینکه برنامهای برای گرفتن رتبه در برخی عبارات داشته باشید، حتماً نگاهی به وبسایتهایی که در آن کلمات کلیدی رتبه گرفتهاند را بررسی کنید. تا زمانی که وبسایت و صفحه فرود شما مشابه وبسایتهایی نباشد که در صفحه اول گوگل رتبه مناسبی دارند، احتمال اینکه رتبه خوبی را تصاحب کنید، خیلی کم میشود. برای اینکه بدونی چقدر میتونی توی نتایج جستجو رتبه بگیری، باید پتانسیل رتبهبندی سایتت رو درک کنی.
میتوانید سرعت بارگذاری صفحات و محتواهای مختلف را بررسی کنید، از تغییرات نرخ تبدیل مطلع شوید و از هرگونه مشکل یا باگ بهینهسازی آگاه شوید. هرچه سریعتر بدانید، سریعتر می توانید همه چیز را به مسیر اصلی خود برگردانید. هر زمان که از کلماتی صحبت می کنیم که به هم متصل می شوند، به کلمات کلیدی اشاره می کنیم. استفاده از این کلمات کلیدی در وب سایت شما تضمین می کند که کاربر به سایت شما دسترسی پیدا می کند و هنگامی که عبارات جستجوی خاصی را در موتور جستجو می نویسد، محتوای شما را می بیند. Google.com نمونهای از وب سایتی است که به راحتی با هر دستگاه تلفن همراهی سازگار میشود، و شکی نیست که این موتور جستجو در سال های اخیر با رویکرد موبایل پیش رفته است. اگر هدف همیشه ارائه محتوای قابل دسترسی به کاربران است، همواره مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت های برندهای شما در همه نوع دستگاه قابل دسترسی هستند.
تقریبا تمامی ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، تخمینی از حجم کلمات کلیدی جستجو شده نشان میدهند که این مورد نیز در تصویر بالا مشخص شده است. به طور کلی، صفحاتی که حجم جستجوی بالایی داشته باشند، ترافیک بیشتری را نیز به سایت شما هدایت میکنند. البته این مورد لزوما همیشه صحیح نیست اما میتوان به صورت یک روند کلی در انتخاب کلمات کلیدی از آن بهره برد. به همین دلیل بهتر است به هنگام مقایسه کلمات کلیدی و برای اینکه درک بهتری از ترافیک احتمالی داشته باشیم، ترافیک طبیعی (ارگانیک) را در نظر داشته باشیم. بنابراین به کمک کاپریلا میتوانید کسبوکار خود را معرفی کنید و نکته مثبت در این روش، عدم نمایش تبلیغات غیرمرتبط است. ویژگی دیگر این نوع از تبلیغات، نرخ تبدیل بالا است چراکه نمایش تبلیغات تنها برای مخاطب هدف انجام میگیرد و کاربران با مطالعه مطلب شما، از قبل تمایل خود را برای خرید نشان دادهاند.
زمانی که CSS روی کار آمد، این صفحات وب، شکل و شمایل مناسبی به خود گرفتند. با ورود جاوا اسکریپت، علاوه بر ساختار و قالب، حالا دیگر صفحات وب، دینامیک و جذابیتهای بصری مناسبی نیز پیدا کرده بودند. البته راههای دیگری هم برای دریافت این لینکها وجود دارند که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با نحوه بازاریابی و تولید محتوا برای فروشگاههای اینترنتی، مطالعه مطالب زیر پیشنهاد میشود. این بار میبینیم که بیشتر نتایج، مرتبط با فروشگاههای اینترنتی هستند. با دقت در تصویر زیر میبینیم که تمامی مطالب، قالبی به شکل مطالب وبلاگی دارند.
در میان استراتژیهای مختلف به کار رفته برای افزایش اعتبار یک وبسایت، بهدستآوردن لینکهای برگشتی (backlinks) از سایتهای معتبر به عنوان یکی از مؤثرترین شیوهها مطرح است. استفاده از عناوین و زیرعنوانهای توصیفی و مرتبط با محتوا به کاربران و موتورهای جستجو کمک میکند تا ساختار محتوای شما را بهتر درک کنند. این عناوین باید شامل کلمات کلیدی مرتبط باشند و توجه کاربران را جلب کنند. نظرات کاربران میتوانند بهعنوان محتوای جدید و اضافی در صفحه شما عمل کنند. این نظرات معمولاً شامل کلمات کلیدی مرتبط با موضوع مقاله هستند که میتوانند به بهبود سئو کمک کنند. با تغییرات مداوم در الگوریتمهای موتورهای جستجو و نحوه رفتار کاربران در فضای دیجیتال، استراتژیهای سئو نیز دائماً در حال تحول هستند.
بهینهسازی تنها زمانی تاثیرگذار است که شما از محتوایی باکیفیت و خاص استفاده کنید. این محتوای باکیفیت باید حاوی کلماتی کلیدی باشد که عنوان پست را برجسته میکنند. براساس این کلمات کلیدی، وبسایت شما در زمان رتبهبندی بسیار سود خواهد برد. از کلمات کلیدی به طور عاقلانه استفاده کنید، زیرا در درجهی اول شما هنوز باید محتوای خود را مختص مخاطبان نگه دارید. مهمترین کاری که در فرایند بهینه سازی سایت تان باید انجام دهید تولید محتوای سئو شده است.
تبلیغات آنلاین یا همان تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، یکی از روشهای سریع و مؤثر برای جذب مشتریان هدفمند است. با استفاده از این نوع تبلیغات میتوانید به طور خاص به افرادی که به محصولات یا خدمات شما علاقهمند هستند، دسترسی پیدا کنید. میتوانید توضیحی قانع کننده بنویسید و کلمات کلیدی خود را نیز در آن بگنجانید. به عنوان مثال از یک وبلاگ نویس سفرکننده در مورد کلمه کلیدی “کارهایی که باید در کالیفرنیا انجام شود” الگو بگیرید. با توجه قضیه مربوط به تمرکز و خواب ثانیه ای ماهی قرمز، کاربران حوصله خواندن دیوارهای غول پیکر متن را ندارند. مقالات بدون موضوعی که کاملاً بی ربط هستند و پر از کلمات کلیدی هستند، آن را کاهش نمیدهند.
حالا محتوایی که درباره محصول نوشتهاید به کمک شما میآید و در نهایت، مصرفکننده با مطالعه یک محتوای غنی، به خرید و برطرفکردن نیاز خود با محصول شما تصمیم میگیرد. بازدید از وبسایت، مرحله اول ورود کاربر به قیف فروش در سایت است اما این تنها چیزی نیست که شما میخواهید. بهینهسازی وبسایت برای بهبود سئو و نرخ تبدیل، نیازمند فهمیدن تجربه کاربر در سایت شما است. بعد از اینکه کاربر در لیست ایمیل شما ثبتنام کرد میتوانید ایمیلهای حاوی کد تخفیف، یا بعضی مشوقها برای برگشت دوباره به وبسایت برای وی ارسال کنید. یا اینکه آز آنها بخواهید در شبکههای اجتماعی، شما را دنبال کنند، مقالات بلاگ وبسایت را مطالعه کنند و یا از صفحات محصول بازدید کنند. بهبود رتبه وبسایت نیاز به زمان دارد، چون امروزه وبسایتهای زیادی در حال تولید محتوا هستند.
دادههای ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک میکنه تا محتوای سایتت رو بهتر بفهمن و اطلاعات مفیدتری به کاربران توی نتایج جستجو نشون بدن. بهعنوان مثال، اگه یه صفحه محصول داری، میتونی با استفاده از دادههای ساختاریافته، اطلاعاتی مثل قیمت، امتیاز و موجودی رو به گوگل نشون بدی. ابزارهای مختلفی مانند Google Analytics، Ahrefs، SEMrush در نظارت بر عملکرد سئو و تحلیل رفتار کاربران نقش مهمی دارند. این ابزارها اطلاعات دقیقی از ترافیک، رفتار کاربران و رتبهبندی کلمات کلیدی ارائه میدهند که به متخصصین مارکتینگ در تدوین استراتژیهای بهینه کمک میکنند. تکنیکهای پیشرفته بهبود سئوی سایت، به کسبوکارها کمک میکنند تا علاوه بر افزایش ترافیک، بهبود رتبه در گوگل را نیز تجربه کنند.
سایتهای معتبر به عنوان نهادهای شناختهشده و معتبر در حوزههای خود شناخته میشوند. موتورهای جستجو، متخصصان صنعت و کاربران به این وبسایتها به عنوان منابع قابل اعتماد و معتبر اطلاعات نگاه میکنند. این سایتها معمولاً امتیاز بالایی در اعتبار دامنه (Domain Authority – DA) دارند که توسط موز (Moz) تعیین شده و پیشبینی میکند که یک دامنه خاص چگونه در SERPs عمل خواهد کرد. سایتهای معتبر معمولاً شامل مؤسسات آموزشی شناختهشده، وبسایتهای دولتی و رسانههای معتبر هستند که با رعایت سختگیرانه کیفیت و اعتبار، اعتماد مخاطبان خود را جلب کردهاند. تا آنجا که الگوریتمهای متعددی برای مبارزه با بک لینک ها اختصاص داده شده که از اسپم پشتیبانی میکردند. سایت شما در موتورهای جستجو معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر میرسد زمانی که دارای بک لینکهایی با محتوای اصلی باشد و در پشت آنها اعتبار وجود داشته باشد.
به عنوان مثال اگر بخواهید با تبلیغات بازدید سایت خود را افزایش دهید، مسلما باید متحمل هزینه شوید. با به کار بردن این نکات میتوانید شاهده افزایش بازدید و فروش سایت تان باشید. بعد از مشخص کردن اهداف، باید تعیین کنید که به کمک کدامیک از معیارها (متریکها) میتوان این اهداف را مورد بررسی قرار داد. در مقابل، رندرینگ سمت سرور، فایلها را در سرور اجرا و سپس آنها را به طور کامل به مرورگر ارسال میکند. به این ترتیب، میبینیم که در برخی شرایط، فایلها در مرورگر کاربر اجرا میشوند و در شرایط دیگر این فایلها به صورت اجرا شده به مرورگر کاربر ارسال میشوند.
اما اگه این علامت نباشه، یعنی هنوز از HTTP استفاده میکنی و نیاز داری که به HTTPS مهاجرت کنی. این کار به افزایش اعتماد کاربرات هم کمک زیادی میکنه، چون HTTPS اطلاعات کاربران رو در برابر هکرها محافظت میکنه. در بهینهسازی عناوین و توضیحات متا، استفاده از کلمات کلیدی میتواند تأثیر مثبتی داشته باشد. این عناوین و توضیحات متا باید به گونهای نوشته شوند که ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطب، جذابیت لازم برای کلیک را نیز داشته باشند. چرا آنالیز دادهها مهم است؟ آنالیز دادهها به شما این امکان را میدهد که تصمیمات بهتری بگیرید، از عملکردهای موفق حمایت کنید و اشتباهات را اصلاح کنید. این امر میتواند به شما کمک کند تا کمپینهای خود را بهینه کنید و بهترین نتایج را کسب کنید.
این معیارها شامل زمان بارگذاری صفحه، تعامل کاربر با سایت و پایداری محتوای صفحه است. بهبود این فاکتورها نه تنها باعث بهبود تجربه کاربری میشود، بلکه تأثیر مستقیمی بر رتبهبندی سایت شما دارد. بالا رفتن ترافیک سبب افزایش فروش محصولات میشود و برای شما بودجهی بیشتری را به منظور بهبود کارهای SEO به ارمغان میآورد. ما در اینجا ۱۰ ترفند را بیان کردهایم که به شما کمک میکنند تا وب سایت خود را سریعاً بهینه سازی کنید. بسیاری از روشهای کاربردی لینکسازی شامل تولید محتوای با کیفیت هستند.
بهینهسازی محتوای برای ارتباط کلمات کلیدی در سئو، به معنای ایجاد محتوایی است که بهطور دقیق و کامل با کلمات کلیدی مرتبط با جستجوهای کاربران همخوانی داشته باشد. این فرایند به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک میکند تا محتوای شما را بهتر درک کنند و به نتایج جستجوهای مرتبط نشان دهند. رتبه سایت از جمله معیارهای اساسی در سئو به شمار میآید و عمده تلاش برای آموزش بهینه سازی سایت برای گوگل نیز در راستای کسب رتبه بهتر است. هدف حضور در نتایج جستجو این است که توسط کاربران انتخاب شوید و روی لینک مورد نظر شما کلیک کنند. اگر رتبه مناسبی بدست آورید اما ترافیکی از این رتبه به وبسایت هدایت نشود، به مرور این جایگاه را از دست میدهید. نکته مهمی که باید در آموزش بهینه سازی سایت برای گوگل به آن اشاره کنیم بحث سئو فنی است.
بهینهسازی برای Google Discover میتواند به افزایش تعاملات با محتوای شما، از جمله لایک، نظر و اشتراکگذاری منجر شود. گوگل تمایل دارد محتوای جامع و طولانی را رتبهبندی بالاتری بدهد، زیرا این نوع محتوا به طور معمول به سوالات بیشتری از کاربران پاسخ میدهد و تجربه کاربری بهتری را ارائه میکند. در ادامه، به برخی از کارهایی که میتوانید برای بهبود سئو وبسایت و جلب توجه موتورهای جستجو انجام دهید، میپردازیم. برای تاکید کردن بر کلمات کلیدی از زیرنویسهای H1 تا H6 استفاده کنید. شما میتوانید چند کلمهی کلیدی را به منظور مهم نشان دادن بزرگتر کنید.
در این مقاله از سایت آموزشی کلاسیتو، ما به بررسی مهمترین جنبههای دیجیتال مارکتینگ میپردازیم و چگونگی استفاده از این ابزارها و استراتژیها برای رشد کسبوکار شما را شرح میدهیم. اگر همه این کارها را انجام دهید، باعث قدرتمندتر شدن محتوای شما در SERP (صفحه نتایج جستجوی گوگل) ها میشود. از آنجا که Reddit دارای بحثهای فعال و واقعی است، شما میتوانید کلمات کلیدی و عبارات خاصی را شناسایی کنید که به طور مکرر در مکالمات کاربران استفاده میشوند. این کلمات کلیدی معمولا کمرقابتتر از کلمات کلیدی عمومیتر هستند، به این معنا که شما شانس بیشتری برای بهبود جایگاه سایت در گوگل خواهید داشت. Google Discover به محتوای چندرسانهای، از جمله ویدیوها و تصاویر باکیفیت، اهمیت میدهد.
با پیشرفت گوشیهای هوشمند در سالهای اخیر، بیشتر جستجوها در اینترنت به کمک همین گوشیها انجام میگیرد. به این ترتیب، درصد کمتری از جستجوها به کامپیوترهای خانگی و دسکتاپ اختصاص پیدا میکند. از اینرو، در این بخش از آموزش بهینه سازی وب سایت باید به طراحی واکنشگرای سایت (طراحی ریسپانسیو) اشاره کنیم. با این نوع طراحی، سایت خود را برای نمایش در صفحات موبایل، بهینهسازی میکنید. البته تمامی موارد مطرح شده در آموزش بهینه سازی وب سایت بر این نکته تاکید دارند که سئو تنها متکی به وبسایت شما نیست بلکه سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ را نیز با خود همراه میکند.
همچنین، توجه به ساختار و سلسلهمراتب مطالب به منظور فهم آسان توسط خوانندگان و موتورهای جستجوی گوگل ضروری است. SEO (بهینهسازی موتور جستجو) یکی از ارکان اصلی هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ است. بنابراین، اگر میخواهید که سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو قرار گیرد و به مخاطبان هدف دسترسی پیدا کند، بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو ضروری است. برای دسترسی به آموزش سئو میتوانید از بخش دوره آموزشی سئو در سایت کلاسیتو هم استفاده کنید. در ادامه نگاه مختصری خواهیم داشت به این کلید موفقیت در جذب ترافیک ارگانیک. قبل از اینکه به پیچیدگیهای سئو بپردازیم، بیایید توضیح دهیم سئو چیست.
همانطور که در سناریوی بالا مشاهده کردید، بهینهسازی سئو و نرخ تبدیل به هم وابسته هستند. اگر بهعنوان یک کسبوکار دیجیتالی چیزی که کاربر به دنبال آن است را به او بدهید، به احتمال زیاد کاربر را به یک مشتری بالقوه و بالفعل خود تبدیل خواهید کرد. البته ناگفته نماند که باقی موارد خرید مانند بستهبندی، زمانبندی ارسال، کیفیت محصول، قیمت مناسب و … همگی در تجربه کاربر مؤثر هستند و شما نباید بیخیال موارد دیگر شوید. برای این کار گوگل باید میلیونها صفحه و محتوا را تجزیهوتحلیل کند در حالی که شما فقط نیاز دارید رفتار کاربران خود را آنالیز کنید. الگوریتم گوگل از بیشتر از ۲۰۰ عامل رتبهبندی بهترین محتوا در صفحه اول برای نمایش به کاربر استفاده میکند. هدف این الگوریتمها این است که محتوای مورد نظر کاربر را که از اصول گوگل نیز پیروی میکند، برای وی به نمایش درآورد.
بررسی یک قسمت از دادههای وبسایت ممکن است خیلی مفید نباشد، اما جمعآوری و تجزیهوتحلیل دادههای بیشتر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برای بهبود سئوی سایت خود، بهتر تصمیم بگیرید. در پایان، ساخت لینک به عنوان یک جزء حیاتی در ایجاد یک استراتژی SEO قوی محسوب میشود. استفاده از سایتهای معتبر نه تنها حضور دیجیتال شما را تقویت میکند، بلکه نیاز به رویکردی متمرکز بر کیفیت به جای کمیت دارد. نظارت مداوم بر پیشرفت خود، سازگاری با روندهای نوظهور و بهبود رویکرد خود به شما امکان میدهد تا اعتبار آنلاین خود را در یک بازار دیجیتال در حال تحول تقویت کنید. به طور کلی، هدف اصلی وب سایت ها و وبلاگ ها رتبه بندی در تمام صفحات نتایج موتورهای جستجو است.
بنابراین لازم است تا محتوای ارزشمند و مورد نیاز مخاطب را تولید کنید. این محتوا اولا باید بسیار با کیفیت و اختصاصی باشد و دوما باید حتما آن را برای موتورهاتی جستجو بهینه کنید. اگر سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده باشید به راحتی میتوانید با نصب یک قالب حرفه ای چون بی تم، از واکنش گرا بودن و بهینه بودن سایت تان برای موبایل اطمینان حاصل کنید. برای آشنایی بیشتر با مفاهیم سئو پیشنهاد میکنیم حتما آموزش سئو را که به صورت کاملا رایگان در سایت کارنوین موجود است، ببینید. البته دقت داشته باشید که این روش نیاز به صرف زمان دارد و نباید توقع نداشته باشید در عرض چند روز بازدید کننده سایت شما افزایش پیدا کند.
این افزونهها به وبمستران ابزارها و امکاناتی فراهم میکنند که به طور مستقیم بر ترتیب و رتبهبندی صفحات در نتایج گوگل تأثیر میگذارند. سئو شامل اقداماتی چون تولید محتوای جذاب و ارزشمند، انتخاب دقیق کلمات کلیدی، بهبود سرعت سایت و افزایش تجربه کاربری است. بهبود سئوی سایت نیازمند استراتژی مداوم و دانش بهروز از الگوریتمهای گوگل بوده تا محتوایی مفید و کاربردی به کاربران ارائه شود. با رعایت اصول بهبود سئوی سایت، میتوان رتبههای برتر را کسب کرد، برند خود را بیشتر شناخت و در دنیای رقابتی آنلاین موفقتر بود. یکی از اصلیترین عوامل موفقیت در سئوی سایت، تولید محتوای باکیفیت، مرتبط و منحصربهفرد است. به همین دلیل، تولید محتوایی که نیازها و سؤالات مخاطبان را برآورده سازد و بهطور مستقیم به نیازهای آنها پاسخ دهد، اهمیت بسیاری دارد.
بهینهسازی محتوا یا صفحاتی که اهداف کسب و کار را پشتیبانی میکند میتواند یکی از اولویتهای اصلی بهینهسازی محتوا باشد. زمانی که اهداف کسب و کار با محصولات و امکاناتی که مشتریان به دنبال آن هستند همسو باشد، قطعاً سئو میتواند به یک کانال خیلی مهم برای افزایش فروش تبدیل شود. همچنین، این افزونهها ممکن است قابلیتهای بهینه سازی تجربه کاربری، سرعت بارگیری صفحات، و اصلاح اشکالات فنی را نیز فراهم سازند. با به کارگیری افزونههای بهینه سازی مطمئناً میتوانید فرآیند بهینهسازی را سریعتر و کارآمدتر اجرا کرده و بدین ترتیب، نتایج مثبتی در جستجوهای گوگل بهدست آورید. استفاده از CDN یا شبکه توزیع محتوا، یکی از راهکارهای مؤثر برای بهبود سرعت بارگذاری صفحات است. این شبکه از سرورهای متعددی در نقاط جغرافیایی مختلف استفاده میکند تا محتواهای وب سایت به سرعت به کاربران ارائه شود.
این لینکهای HTTP باعث میشن که صفحت یه پیام ناامنی به کاربر بده و این هم میتونه اعتماد کاربر رو کم کنه و هم روی سئوی سایتت اثر بد بذاره. یکی از مشکلات رایج توی سئو اینه که نسخههای مختلفی از سایتت توی ایندکس گوگل باشه، مثلاً یه نسخه با "www" و یه نسخه بدون اون، یا حتی نسخههای HTTPS و HTTP. این تکراری بودن باعث میشه گوگل محتوای سایتتو بهعنوان کپی در نظر بگیره و روی رتبهبندی سایتت تأثیر منفی بذاره. برای اینکه مطمئن بشی سایتت از HTTPS استفاده میکنه، فقط کافیه به نوار آدرس مرورگرت نگاه کنی. اگه یه قفل سبز یا کلمه Secure رو میبینی، یعنی سایتت امنه و از HTTPS استفاده میکنه.
دقیقا زمانی که برای اولین بار نکات جدید درباره اصول بهینه سازی محتوا اعلام شد در کپی فای برای شما خواهیم نوشت. با این وجود، ترکیب کلمه کلیدی انتخابی شما با سهولت بیشتری توسط موتورهای جستجوگر انتخاب میشود. توضیحات meta یکی دیگر از ابزارهای اساسی برای بهینه سازی محتوای شما است. خوب، بنابراین کلمات کلیدی برای ایجاد محتوا مهم هستند که الف) رنک میشود، و ب) خوانده میشود. همچنین میتوانید این مهم را بدست بیاورید که چه چیزی را جستجو میکنند، که برای رتبهبندی محتوا بسیار مهم است.
به همین دلیل شاید پرداخت هزینه برای این کار صرفه اقتصادی مناسبی نداشته باشد. دلیل این امر را باید در تفاوتهای «رندرینگ سمت کلاینت» (Client-side Rendering) و رندرینگ سمت سرور جستجو کرد. در بیشتر موارد، جاوا اسکریپت در مرورگر «کلاینت» (Client) اجرا میشود. بنابراین اگر یک صفحه وب در «Search Index» وجود نداشته باشد، کاربران، صفحه را پیدا نمیکنند. به همین دلیل از جمله مهمترین بخشهایی که در آموزش بهینه سازی سایت مطرح میشود باید به نمایهگذاری سایت اشاره کرد. دادههای مرتبط با رتبهبندی صفحات میتواند به شما بگوید که آیا نیازی به بهینهسازی آن برگهها است و یا خیر.
مانند تمام کسب و کارها شما هم میخواهید نرخ تبدیل خود را بالاتر ببرید. برای این کار نیاز دارید تا تحلیلی دقیق از رفتار کاربران داشته باشید و با شناخت بهدستآمده از آنان، آنچه را که به دنبال آن هستند به آنها بدهید. اگر تحقیق کافی پیرامون کاربران بالقوه خود انجام دهید و از این دادهها برای بهبود عملکرد وبسایت خود استفاده کنید، باید منتظر یک جهش در نرخ تبدیل وبسایت باشید. به طور کلی، افزونههای SEO ابزارهای قدرتمندی هستند که به وبسایت شما کمک میکنند تا در رتبهبندی موتورهای جستجو بهترین عملکرد را ارائه دهد. بهترین افزونه را انتخاب کرده و سپس با نصب و تنظیم صحیح، میتوانید بهینهترین نتیجه را از تلاشهای سئو خود بگیرید. وقتی سایت شما لینکهای معتبر و با کیفیت به دیگر وبسایتها داشته باشد، اعتبار و رتبهی آن در موتورهای جستجو به شدت افزایش مییابد.
خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری